Monday, 20 November 2017

Jak zrobić dom handlowiec system


Handel jest interakcją między graczem a mieszkańcami. który został dodany w aktualizacji 1.3.1. Odbywa się to poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy wieśniaka w wersji PC gry Minecraft. Handel jest obecnie niedostępny w systemie Windows 10 Edition lub Pocket Edition. Wieśniacy nie mogą handlować. Jak handlować Wykres dostępnych towarów handlowych. Każdy wieśniak zaczyna od jednej opcji, by wymienić coś. Dla celów tego wyjaśnienia będą one określane jako umowy handlowe lub po prostu umowy. Każdą umowę handlową można zrobić kilka razy, zanim wieśniak nie chce już tego honorować. Zwykle jest to pięć razy, ale może się różnić. Wypełnienie pierwszej umowy handlowej, a następnie zamknięcie okna handlu lub interfejsu, spowoduje, że wieśniak wejdzie w tryb myślenia i da wieśniakowi lepszą reputację z graczem (reputacja wyjaśniona poniżej). Wieśniak może mieć jednocześnie do pięciu umów handlowych, chociaż po piątym może zastąpić stare. Jedynym sposobem na odblokowanie kolejnych umów jest wymiana z wieśniakiem, za każdym razem co najmniej jedna umowa. Po osiągnięciu pięciu porozumień handlowych kontynuowanie wymiany handlowej spowoduje, że pozostałe umowy zostaną zresetowane, co pozwoli na większą liczbę transakcji, ale także szansę zastąpienia obecnych umów jeszcze jedną nową umową. Papier handlowy na szmaragd, z wieśniakiem. Handel jest szybkim sposobem na zarabianie Szmaragdów w trybie przetrwania. ponieważ jest to jedyna legalna metoda pozyskiwania szmaragdów, innych niż wydobycie Szmaragdowej Rudy. Specjaliści Kartografii zostali dodani do Aktualizacji Eksploracji. Gracze mogą handlować z tymi kartografami, którzy chcą wymienić mapę eksploracji. dla kombinacji szmaragdów i kompasu. Na serwerach multiplayer z wioskami NPC wbudowanymi w wioski, gracze mogą działać jako zbójnicy lub rabusie i zabijać graczy, którzy wierzą, że właśnie wymieniali wieśniaka na szmaragdy. Wiedza o wieśniakach Wieśniak bardziej spodoba się graczowi, tym częściej wymieniają się ze sobą. Jest to użyteczne tylko w jednym celu: powstrzymać miasta Iron Golems przed atakowaniem gracza. Golemy zwykle stają się wrogie, gdy wieśniacy są źli, ponieważ zostali ostatnio zaatakowani przez gracza. Alternatywnie gracz może uciec z wioski i odczekać chwilę przed powrotem. Wrogie żelazne golemy w końcu wybaczą zapomnieć o graczu. Handel jest zwykle trudny, chyba że odbywa się w domu, podczas gdy Żelazne Golemy są obecne, a mieszkańcy są źli na gracza. W wersji na PS3 zaczarowana broń nie może być przedmiotem handlu z wieśniakiem, tylko bez zaklęć. Wykryto zakłócenia w działaniu blokowania reklam Wikia jest darmową witryną zarabiającą na reklamie. Mamy zmodyfikowaną wersję dla widzów korzystających z blokowania reklam. Wikia nie jest dostępna, jeśli dokonasz dalszych modyfikacji. Usuń reguły niestandardowego blokowania reklam, a strona zostanie wczytana zgodnie z oczekiwaniami. Trading to mechanika gier, która pozwala graczowi handlować z mieszkańcami NPC. Gracz może kupić przedmioty za pomocą szmaragdów lub użyć przedmiotów do kupienia szmaragdów. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy otworzy interfejs handlowy, który ma jedną lub więcej ofert wieśniaka. Wieśniacy mają różne zawody, które mają wpływ na oferowane przez nich oferty. Kowal sprzedaje jedynie zbroję, narzędzia i broń, a rolnik sprzedaje ci różne artykuły spożywcze i narzędzia. Ceny mieszkańców pytają, są ustawione, choć nie wszyscy mieszkańcy wsi pobierają te same kwoty za te same przedmioty. Jednak mieszkańcy wioski będą generować nowe oferty, które mogą być tą samą pozycją w większych lub mniejszych ilościach z inną ceną. Ale mieszkańcy wioski będą generować nową ofertę tylko wtedy, gdy ostatni przedmiot, który mają w ofercie (artykuł z prawej strony), był już wcześniej wymieniony. Wieśniacy generują tylko nową ofertę, gdy okno handlu jest zamknięte i będą emitować fioletowe cząstki przez kilka sekund. Nowo wygenerowana oferta może być nowym przedmiotem lub przedmiotem, który już sprzedał, co spowoduje nadpisanie starej oferty. Ta nowa oferta może być gorsza, więc może zająć wieki, aby obniżyć swoją cenę do swoich potrzeb. Kowal kupuje: Węgiel: 16-23 za 1 szmaragd Diament: 4-5 za 1 szmaragd Żelazny wlewek: 8-9 za 1 szmaragdowy Sztabka złota: 8-9 za 1 szmaragd Kowal sprzedaje: Diamentowa siekiera: 1 za 9-11 szmaragdów Diamond Hoe: 1 na 7 szmaragdów Diamond Pickaxe: 1 na 10-11 szmaragdów Diamond Spade: 1 na 7 szmaragdów Diamond Sword: 1 na 12-13 szmaragdów Żelazny topór: 1 na 6-7 szmaragdów Iron Hoe: 1 na 4-5 szmaragdów Kilof: 1 na 7-8 szmaragdów Żelazny pik: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazny Miecz: 1 na 7-10 szmaragdów Żelazny hełm: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazny Kufel: 1 na 10-13 szmaragdów Żelazne nogi: 1 na 8 -9 szmaragdów Żelazne buty: 1 na 4-5 szmaragdów Hełm łańcuchowy: 1 na 5-6 szmaragdów Łańcuszek Kaseta: 1 na 11-14 szmaragdów Łańcuszkowe nogi: 1 na 9-10 szmaragdów Łańcuszkowe buty: 1 na 5-6 szmaragdów Diamentowy hełm : 1 za 7 szmaragdów Diamond Chestplate: 1 za 16-18 szmaragdów Diamond Legs: 1 za 11-13 szmaragdów Diamond Boots: 1 za 7 szmaragdów Farmer kupuje: Farmer sprzedaje: Bibliotekarzy kupuje: Zarezerwuj: 12-14 za 1 szmaragdowy Papier: 19 -29 za 1 szmaragd Pisemna książka: 1 za 1 eme sztabka złota ralda: 8-9 za 1 szmaragd Bibliotekarz sprzedaje: Kapłan kupuje: sztabki złota: 8-9 za 1 szmaragd Ksiądz sprzedaje: Kapłan również zaczaruje twoje żelazne i diamentowe miecze, topory, kilofy i naszywki na 2-4 szmaragdy na pozycja. Butcher kupuje: próbuję stworzyć system sklepu w królestwie wanilii i mieszkańcy wioski wydają się najbardziej usprawnioną metodą, jednak chciałbym, aby inni gracze na serwerze mogli zaprogramować własnego wieśniaka lub Zaprogramuj je jako operator, aby inni gracze mogli wymieniać się ze sobą za pośrednictwem wieśniaka. Sądzę, że skoro wieśniacy mają teraz tajny ekwipunek, mogą zbierać przedmioty, ale zastanawiałem się, czy nie ma sposobu, aby uzyskać dostęp do przedmiotów, którymi są one sprzedawane, lub po prostu zniknąć. Obecnie myślę, że gracz zainicjował wymianę handlową, mieszkańcy sprzedający byliby powiązani z poszczególnymi automatami w skrzyni, a kupujący wieśniacy mogliby zostać powiązani z inną skrzynią, pozwalając graczowi wypełnić skrzynię, a tym samym zaprogramować swojego wieśniaka, i w końcu trzecia skrzynia byłaby wypełniona przedmiotem, który otrzymywał wieśniak, a skrzynia zawierająca transakcje zmniejszyłaby konkretny numer przedmiotu w odpowiednim gnieździe. Zapytany Jun 23 15 o 2:21 Jeśli nie uruchamiasz Bukkita za pomocą wtyczki VillagerShops, nie ma możliwości użycia bloków poleceń do konwersji wieśniaka na skrzynię i odwrotnie ze względu na złożoność i liczbę zmiennych. Chyba że chcesz zablokować komendę Killillion. Ufajcie mi, że nie będzie w stanie obsługiwać niestandardowych przedmiotów ze względu na techniczne ograniczenia Minecrafta. Jedyną metodą niestety jest użycie polecenia summon. Jak wiecie, przywoływanie niestandardowych jednostek wymaga użycia niestandardowych tagów NBT do niestandardowego definiowania moba lub istoty, a wsie nie są różne: Krok 1: Zacznij od podstawowego wieśniaka. Krok 2: Dodaj podstawowe informacje o wieśniaku. Kiedy mówię podstawowe informacje, miałem na myśli zawód (wygląd), karierę (losowa pula handlu) i wszelkie inne informacje. Przyjrzyjmy się bliżej, co to oznacza: Zawód: 0 to zawód wieśniaka. To określi, jak wygląda piekło. 0 - Domyślne brązowe szaty 1 - Różowe szaty 2 - Białe szaty 3 - Różowe szaty 4 - Czarne fartuchy 5 - Białe fartuszki 6 - Zielone szaty CustomName: Wieśniak Numer 1 to nazwa wieśniaka. Możesz zostawić ten tag NBT lub dodać do niego wartość. Ta nazwa pojawi się nad wieśniakiem. Pamiętaj tylko, aby zachować cytaty w trakcie definiowania ciągu znaków. CustomNameVisible: 1 to widoczność niestandardowej nazwy. Może to być 1 lub 0. Jeśli nie masz niestandardowego tagu NBT, zostaw ten tag na zewnątrz. 0 - Wieśniacy Niestandardowa nazwa pojawi się tylko wtedy, gdy wskaże na nią kursor. 1 - Niestandardowa nazwa wieśniaka będzie widoczna przez cały czas, podobnie jak gracze. Kariera: 1 to kariera mieszkańców wioski. Zasadniczo jest to pula ofert handlowych, z której będą generowane nowe oferty, co zależy od numeru zawodu i numeru zawodu. Zrobię później tabelę ASCII. Na razie spójrz na Wiki Minecraft dla tabeli. CareerLevel: 42 to poziom kariery wieśniaków. W chwili obecnej - nie robi nic, ale zasadniczo jest to liczba razy, kiedy wygenerował nowe transakcje. CanPickupLoot: 0 jest globalnym modyfikatorem dla wszystkich mobów. Może wynosić 1 lub 0. 0 - Wieśniak nie może zbierać niczego poza pszenicą, niezależnie od tego, kiedy uprawia ziemię. 1 - Wieśniak może odebrać wszystko, na przykład zombie i graczy. PersistanceRequired: 1 to trwałość jednostek, może być używana na wszystkich jednostkach. Może być ustawiony na 1 lub 0. 0 - Wieśniak odejdzie, gdy gracz wyładuje porcje, w których się znajduje. 1 - Wieśniak nigdy nie odejdzie dopóki nie zostanie zabity. (Nazwanie wieśniaka osiąga ten sam efekt). Niezniszczalny: 1 jest tagiem objaśniającym się samo przez się. Robi to, co mówi na puszce i może być użyty na dowolnej jednostce. 0 - Wieśniak może umrzeć, zostać zaatakowany lub zostać uszkodzony. 1 - Wieśniak nie może umrzeć, jeśli nie zostanie użyty zabójca. Krok 3: Dodaj informacje handlowe o wieśniaku. Ten krok jest naprawdę łatwy, jeśli nie mieszasz tagów złożonych. Uwaga: powyższe polecenie jest nieprawidłowe. Musisz wypełnić luki, usunąć związki lub dodać je w razie potrzeby. Jest to tylko przykład ilustrujący nasze polecenie pracy w toku. Nasz sklep będzie (oczywiście) po prostu serią ofert na jeden przedmiot, w zamian za inny. Proste wystarczy. Nasza oferta (zastąpienie powyższego) powinna wyglądać mniej więcej tak: kup. buyB i sell to automaty, w których będą się znajdować przedmioty. Zasadniczo, kupuj i kupuj B są nakładami, podczas gdy sprzedaż jest produktem wynikowym. Wewnątrz tych wartości znajduje się znacznik złożony, w którym można umieścić dane przedmiotu. Count i id są oczywiste dla zapalonych Redstoner Count to liczba przedmiotów, które otrzymasz, podczas gdy id jest nazwą przedmiotu, bez minecraft: bit. Aby uzyskać więcej informacji na temat definiowania elementów w formacie NBT, spójrz na tę stronę wiki. NagrodaExp to ilość doświadczenia, które otrzymasz za każdy udany handel. Może to być wartość lub fałsz. ltAny numbergt - Ta ilość EXP zostanie przyznana graczowi po udanym handlu. false - graczowi nie przysługuje EXP. maxUses określa, ile razy ten handel może być użyty do czasu, aż wieśniak zostanie odświeżony.

No comments:

Post a Comment