Friday 15 December 2017

Forex news trading academy


Witamy na naszej Akademii handlu Forex Poznasz następujące pojęcia Wprowadzenie do Forex Analiza fundamentalna Analiza techniczna Zarządzanie pieniędzmi Psychologia handlowa Nasz Przewodnik Forex jest doskonałym źródłem informacji dla każdego, kto chce się uczyć handlu na rynku Forex (Foreign Exchange). Reprezentuje szeroki zakres tematów związanych z transakcjami na rynku Forex i skrapla bogactwo podstawowego handlu do wiedzy pośredniej w stosunkowo krótkich i łatwych do odczytania sekcjach. Zawiera również przydatne przykłady, sprawdzone pomysły i strategie handlowe. Przewodnik został stworzony z myślą o początkujących traderach, ale byłby również idealny dla każdego, kto niedawno zaczął handlować i chciałby poszerzyć swoją wiedzę handlową. Przewodnik składa się z pięciu rozdziałów, w tym: handlu na rynku Forex, analizy fundamentalnej, analizy technicznej, zarządzania pieniędzmi i psychologii handlu. Każdy rozdział zawiera usystematyzowane, wzajemnie powiązane tematy, które umożliwiają czytelnikowi stopniowe gromadzenie wiedzy i szybkie postępy bez bombardowania masą losowych informacji. Przeglądając najważniejsze tematy dotyczące rynku Forex, naszym celem jest stworzenie kompletnego narzędzia do handlowania, które byłoby najlepszym przyjacielem początkującego gracza i skrótem do udanych transakcji. Spis treści Założony w 2017 roku, Binary Tribune ma na celu zapewnienie swoim czytelnikom dokładnych i aktualnych informacji finansowych. Nasza strona internetowa koncentruje się na głównych segmentach rynków finansowych, walutach i towarach na rynkach finansowych oraz na interaktywnym, dogłębnym objaśnianiu kluczowych wydarzeń i wskaźników gospodarczych. Ujawnianie informacji finansowych BinaryTribune nie będzie ponosić odpowiedzialności za utratę pieniędzy lub jakiekolwiek szkody spowodowane wykorzystaniem informacji na tej stronie. Handel walutami, zapasami i towarami po marży wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Przed podjęciem decyzji o wymianie walutowej należy starannie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Polityka plików cookie Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia i poznać Cię lepiej. Odwiedzając naszą stronę internetową w ustawieniach przeglądarki, aby zezwolić na pliki cookie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookie zgodnie z naszą Polityką prywatności. copy Copyright 2017 mdash Binary Tribune. Wszystkie prawa zastrzeżoneDarmowy raport ujawnia ściśle tajną strategię Forex Fundamental Analysis, która wytworzyła 1149 zysków w ciągu zaledwie 5 krótkich miesięcy8230 Jesteśmy sami profesjonalnymi menadżerami finansowymi, a zanim znaleźliśmy Henry'ego, byliśmy prawie wyłącznie technikami handlowymi. teraz jesteśmy nawracani, ponieważ nasz sukces łączy naszą fundamentalną analizę z naszym silnikiem uczenia się. Jako długoletni trader papierów wartościowych widziałem prawie każdy system, który obiecuje osiągnąć wyniki. Większość z nich nie spełnia oczekiwań. Serwis Henry Liu8217s zdecydowanie nie jest jednym z nich. Konto 8230my zwiększyło się trzykrotnie. Nie wiem, jak bardzo, bo wygrałeś, uwierz mi lol8230. Wszystko, co mogę powiedzieć, to 8230. Jeśli chcesz głębiej zrozumieć, jak zostać niezależnym przedsiębiorcą, to Henry jest twoim biletem. Odkąd zacząłem używać tych informacji, obserwowałem, jak moje konto rośnie stopniowo, ale stopniowo. W rzeczywistości uważam, że jest to dokładnie najlepszy system dla każdej osoby, która chce uzyskać stały zysk na rynku Forex w zakresie analizy fundamentalnej. Jest wysoce zalecany dla wszystkich graczy na rynku Forex na całym świecie. Twój system jest najlepszy. Hi Henry, zasubskrybowałem CSM, gdy po raz pierwszy zacząłeś, ale nie znałeś metatradera i nie mogłeś pobrać CSM, więc nigdy nie miałeś okazji spróbować. Mam konto z ufxbank można pobrać cms na tę platformę Byłbym wdzięczny za twoją odpowiedź. Dzięki temu CSM jest teraz niezależny od platformy. Może działać praktycznie z wszystkim. Miernik wygląda ładnie. Widziałem codziennie kilka metrów, jak dukascopys, (niewiele dobrego). najlepszy umieszcza go na wykresie. Ale musisz się do niego zapisać. Nie wiem, czy możesz zmienić czynnik czasu dla różnych stylów handlu. Oczywiście nadal musisz wykonać wiele testów wstecz lub do przodu, aby opracować strategię, która przyniesie zyski z dowolnego miernika. W przeciwnym razie, jak każde narzędzie, po prostu nadużyjesz go. Jak ten facet z pistoletem na gwoździe, który strzelił sobie w głowę. (i żył). Spróbuję obejrzeć film. Dziękuję Cześć Henry, brałem udział w webinarium, ale nie mogłem kliknąć na ostatni link, aby dołączyć do FNTA. Proszę, wyślij mi link. Dzięki, wysłałem ci e-mail. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Widzę wiadomości przewijające się na dole, widzę odliczanie wiadomości na odpowiednim przedłużeniu, widzę, że strefy czasowe się zapalają, a nawet widzą reklamy8230. gdzie powinny znajdować się cyfry to po prostu puste niebieskie pola. moje ustawienia regionalne są ustawione na US i pod spersonalizowanymi liczbami dziesiętny to kropka, a nie przecinek. Czy jest coś, co mogę zrobić, czy po prostu trzeba poczekać na poprawkę, którą pobrałem CSM 3.0 i wygląda dobrze, bardzo. Jedyną kwestią jest to, że wszystkie liczby walut pokazują niebieskie tło, z wyłączeniem innych kolorów. Czy masz jakieś idee na pewno, wydam jutro aktualizację, która rozwiąże ten problem. Ma to związek z językiem francuskim, który używa przecinka jako liczby dziesiętnej i kropki jako separatory tysięcy. Nowa aktualizacja działa dobrze i będzie gotowa jutro. Cześć Henry, świetny, jednak system zaczyna działać powoli, gdy zacznę uruchamiać CSM. Thanx. tak naprawdę nie zauważyłem tego. Jaki masz sprzęt Hi Henry :) Po prostu chcę ci powiedzieć, że po prostu zmieniłem ustawienia regionalne, o czym wspomniałeś, a CSM działa teraz perfetclty. DZIĘKI :) Cześć Henry, I8217 śledzę wasze wiadomości już od jakiegoś czasu i uważam, że jest bardzo pomocny, nowy CSM to duży krok naprzód. Naprawdę nie mogę się doczekać dzisiejszego webinaru. Dzięki Cześć Henry, liczby są poprawne, ale mam następujące problemy: kolory się nie zmieniają, zawsze są czerwone, okno wiadomości jest zawsze puste, nie oznacza to, że kolejne alarmy o zwolnieniu również nie będą działać dla mnie .. próbowałem zarówno w moim PC i laptopa (Windows XP i Windows 7) i oba reagują w ten sam sposób jakimiś pomysłami, jak mogę to naprawić. To jest ustawienie regionalne z liczbami. Domyślam się, że jeśli Twój dziesiętny jest przecinkiem zamiast kropką, przejmuje on obliczenia. Niedługo wydam poprawkę. Świetnie:) dziękuję za szybką odpowiedź Henry :) Dzięki Henryku, to jest bardzo hojny prezent, który dałeś za darmo swoim zwolennikom. i8217 ma problem z ustawieniami alarmu8230, możesz krótko omówić i jak działa, zwłaszcza na 8216operator8217 section8230pls me8230tqvm8230 Zrobię to podczas webinara. Potem zrobię film na ten temat w przyszłości. Dzięki. Pobrałem dzisiaj CSM 3.0. sierpień, 29, 2017 (EST 8.30) Bazując na sile waluty, byłem długi (kupiłem) NZDUSD 0,84459 z limitem straty i limitu. Czy moje działanie i interpretacja siły walutowej jest poprawna, czy też popełniłem błąd. Numery siły walutowej w tym czasie były następujące: USD: 3,30 A NZD: 7,00, co powinno być poprawne, ale oczywiście pamiętaj, kiedy rynek openclose, możesz zobaczyć zmienność. Ale wierzę, że jeśli zatrzymasz się na handlu za 8232 12 do 24 godzin, na pewno zobaczysz efekt. Cześć henry. wspaniały człowiek, którego znasz najlepiej. to oprogramowanie pomaga w handlu z ufnością i osiąganiem zysków. Henry możesz dodać złoto i srebro do tej wersji. Właśnie dostałem 15 pipsów z jego pomocą. Dziękuję Ci. Dziękuję bardzo. Ponieważ GOLD jest powiązany z USD, nie ma sensu dodawać do tego złota ani srebra. Kluczową zaletą miernika jest jego zdolność do dostrzegania rozbieżności pomiędzy różnymi krzyżami, ale z instrumentem, który nie ma krzyży, w moim przekonaniu to nie działa. Dziękuję za odpowiedź Użyłem CSM 3.0 po raz pierwszy dzisiaj po prostu trochę obejrzał odczytów. Oglądałem AUDUSD po dzisiejszym otwarciu. Po obejrzeniu 7 najlepszych zastosowań wideo widzę, jak czekanie na wycofanie się z CSM działało wspaniale Dostałem długą pozycję AUDUSD na 1,0570 i I8217m na prawie 60 pipsów. Chcę szczerze podziękować Ci z całego serca, CSM 2.0 jest naprawdę bardzo pomocnym narzędziem w moich codziennych transakcjach, teraz pojawiłeś się z kolejnym potężnym CSM 3.0. dziękuję bardzo za umożliwienie młodym tradycjom takim jak my tak wspaniałych przywilejów, aby znaleźć się wśród tych, którzy zyskaliby na dużym i ryzykownym rynku forex. Jeszcze raz dziękuję i pozostańcie błogosławieni. Cześć Heny, nie mogę zobaczyć, gdzie link do pobrania jest dla CSM 3.0, czy mógłbyś pomóc. Dzięki Roman Hi Henry, W twoim e-booku na temat handlu wiadomościami masz szczegółowe instrukcje jak ustawić miernik siły walutowej na meta-trader 4. Czy to dla nowej wersji 3.0 czy jest to dla starej wersji 2.0 Diana To było stara wersja. Nowa wersja nie potrzebuje MT4 ani żadnej konfiguracji. Henry, śledziłem cię przez 8211I, jestem starym 82-letnim informatorem 8212, więc twój licznik zaoszczędził mi wiele czasu i frustracji. Z niecierpliwością czekam na podpisanie umowy z grupą emerytów, którym starałem się przyłączyć do naszych sił i wejść na rynek z waszą pomocą DZIĘKI Powodzenia wam, Philowi ​​i innym emerytom, których staracie się pomóc, być może wracacie banki pieniężne zabrały wszystkich pracujących tam ludzi, ale można je odzyskać za pośrednictwem handlu zagranicznego. PORADA dla ciebie. śledzić banki forex na wykresach 153045604h, aby zobaczyć, co robią i zanim pojawią się nowe wiadomości, zobacz, czy zmiany w brudu zmieniają się, ponieważ przez większość czasu mają oni informacje o nowościach, zanim otrzymamy informację, że tylko informacje z mit88230 wyciekły wcześniej, po prostu dobre badania. Sir, pozwól mi najpierw podziękować za wszystko. Chciałem prosić o waszą wiarę, ale polityka dostępu do waszych produktów oznacza po prostu wiarę w BOGA. I sposób, w jaki to widzę, jesteś darem Boga dla świata forex. Jesteś oknem lub bramą do prawdziwej FOREX FREEDOM. Nie ma znaczenia, czy masz jakieś wykształcenie czy doświadczenie, spotkanie z tobą lub twoimi produktami prowadzi do pewnych rewelacji, które mają zdolność napędzania każdego inwestora na wyższy poziom. Moją szczerą modlitwą jest, aby wszyscy beneficjenci postrzegali cię jako wzór do naśladowania. Przekłada się to na większą liczbę handlarzy Henry'ego. I może to prowadzić do przechylenia w rankingu odnoszących sukcesy kontra zmagających się handlowców na rynku forex. W tym czasie może to oznaczać ukończenie misji. Dziękuję wam i niech Żyjący Bóg, który was ustanowił, nadal was chroni. Henry Liu, I8217m ma problemy z ładowaniem CSM 3.0.msi nie jest formatem, który rozumie mój komputer. wszelkie pomysły, jak uzyskać to na moim mac nie jestem pewien, ponieważ jest przeznaczony dla systemu Windows. Jeśli jednak skonfigurujesz MAC do pracy z Windows i wiem, że można to zrobić, to również miernik zadziała. Brzmi bardzo interesująco 8212 z niecierpliwością oczekując na użycie miernika siły. Wielkie dzięki, zmieniłem brokera kilka tygodni temu i nie mogłem dostać twojej poprzedniej wersji do pracy z moją nową platformą MT4. Naprawdę cieszę się, że ta wersja działa niezależnie. I8217 właśnie go zainstalował i wygląda świetnie. Naprawdę brakowało mi tego przez kilka tygodni podczas handlu. Świetna innowacja w celu włączenia alarmów, wiadomości i otwartych rynków. Nie można się doczekać, aby zobaczyć go w akcji, gdy rynek ponownie otwarty w niedzielę wieczorem. Wielkie dzięki za hojny prezent Wygląda dobrze, zobaczmy, co się stanie, gdy rynki otwarte Mam zainstalowany program Norton Anti-Virus na moim komputerze. Kiedy próbowałem pobrać CSM 3.0, dostałem wiadomość od Nortona mówiącego. 8220Jesteś jednym z pierwszych użytkowników Norton, którzy pobrali ten plik. Zalecamy nieużywanie tego pliku, dopóki nie będzie o nim więcej informacji8221. Widzę jednak, że inni pobrali CSM 3.0 i są szczęśliwi. Jak sądzisz, czy powinienem zignorować ten komunikat Nortona i zacząć pobierać Tak, czasami norton jest nieco nadgorliwy. Śmiało i pobierz go, it8217s w porządku. Can8217t pobierz CSM v3, ponieważ mam system operacyjny Windows 2000. No cóż, dziękuję za nic I8217 nigdy nie testowałem na 20008230, ale powinno działać, co wydaje się być problemem Microsoft Framework 3.5 Service Pack 1 wymaga co najmniej Windows XP lub nowszego systemu operacyjnego, który jest wymagany do zainstalowania oprogramowania. Innymi słowy, muszę uaktualnić mój system operacyjny tylko po to, aby korzystać z tego oprogramowania. O oknie błędu informującym o problemie z połączeniem Po zamknięciu CSM 8220zaloguj się do skrzynki account8221, pojawi się okno informujące o 8220Ten program wymaga brakującego składnika windows8221: ten program wymaga flash. ocx, który nie jest już zawarty w tej wersji systemu Windows. Mój laptop działa pod Windows 7, zaktualizowałem mój odtwarzacz flash Adobe do najnowszej wersji Adobe 10, ale wciąż ten sam problem pojawia się w CSM 3.0 Czy uważasz, że muszę zaktualizować Adobe do wersji beta Adobe, ponieważ moje okna działają jako 64-bitowy wzmacniacz systemu operacyjnego adobe10 głównie pracy z 32-bitowym systemem operacyjnym i czy CSM 3.0 polega na swojej pracy, więc główny problem, a może po otwarciu rynku, problem został rozwiązany. Doceniam twoją pomoc Ten problem wydaje się być zależny od wersji aktualizacji systemu Windows. wciąż się nad tym zastanawiam. Niedługo dostarczę poprawkę. Proszę, weź mnie. Możesz przejść na wersję beta 11, ale nie sądzę, że to jest problem. Cześć Henry dziękuje za nową aktualizację i jedną interesującą rzeczą jest to, że nie muszę dostać MT przed uruchomieniem, a także system powiadomień o nowościach. wow fajna funkcja dziękuję za wszystkie twoje wysiłki na rzecz ułatwienia handlu Forex pls i pobrałem cms v3.0, ale it8217s nie czytają po prostu pokazując niebieski ekran pls wat robię Proszę bądź trochę konkretny, nie mam pojęcia, jaki jest problem. henry używa 2.0 przez ostatnie 6 miesięcy. wspaniałe narzędzie8230 obejrzało dwa nowe filmy, ale nadal nie ma linku do pobierania po8230. Jestem w Malezji, ale nie sądzę, że zrobiłoby to różnicę. Pobrałem 2.0 w tej samej lokalizacji. dziękuję Jestem aktywnym członkiem programu 10k do 1m i chciałbym wypróbować wersję CSM 3.0 Jesteś przyzwoitym człowiekiem, który jest BOGIEM Błogosławi ty i twój zespół Bądźcie dobrej pracy Thks i rgds Alnoor Gdzie jest link do pobrania z wyjątkiem twojego licznika. Cześć Brak informacji o każdej walucie. Po prostu niebieskie pole pod każdą walutą, która jest pusta Ponownie zainstalowałem itp. Z tym samym wynikiem. Co nie działa? Jaki system operacyjny jest uruchomiony? Jaki masz program antywirusowy? Jaki język jest językiem regionalnym? Wysyłaj je wszystkie do mnie na henry w witrynie newsprofiteer dot com Henry, jesteś najlepszy. Dzięki za CSM, właśnie go pobrałem i wykorzystam na moim koncie demo. Podobało mi się wideo CSM, bardzo imponujące. Z niecierpliwością czekam na twoje webinarium w poniedziałek i mam nadzieję, że dowiem się od ciebie więcej rzeczy. Jeszcze raz dziękuję Henry i dbaj o dobrą pracę. Henry, czy są instrukcje, gdzie mogę przeczytać o tym, jak dokładnie używać CSM 3.0 Just AWESOME. Dzięki za nowy CSM Henry, wspaniale jest mieć połączenie z internetem, aby go uruchomić. Nie używam MT4 i nie mogę używać starego CSM. Właśnie pobrałem CSM 3.0 i nie mogę się doczekać otwarcia rynku w niedzielne popołudnie. Dzięki jeszcze raz. Dobra robota. Twoja najlepsza. Pobieram CSM 3.0, ale po kliknięciu na ikonę na pulpicie, a następnie wypełnieniu 8220Zamów swojego konta8221 amp klikając pole, to daje mi okno błędu mówiąc, że 8220jest jakiś problem z połączeniem8221 8220Zarejestruj swoje konto8221 musi być zrobione podczas otwarcia rynku lub jest to problem ze względu na inny czynnik Dzięki za nowy CSM, czekamy na jego wykorzystanie. Spróbuj ponownie, gdy rynek będzie już otwarty. Pracujemy nad backendem korzystając z bliskości rynku. Właśnie pobrałem i nie zarejestrowałem żadnych problemów, a rynek jest zamknięty. pracował jak urok. Uważam, że jest to bardzo przydatne narzędzie i uważam, że ich wkład jest nieoceniony. dziękuję za podzielenie się tym wszystkim. Jedno pytanie o csm 3, jak potężny komputer musi być, aby uruchomić program, ponieważ nie chcę, aby regularnie zamazywał mój ekran. Wymóg jest stosunkowo niski. Nie potrzebujesz potężnego, ponieważ cała struktura została zmieniona. Nie wymaga komunikacji z MT4, co było główną przyczyną opóźnienia w pierwszej kolejności dla starszej wersji. Cześć Henry It8217s wyglądają lepiej niż kiedykolwiek, I8217 używał ver. 2.0 i ta nowa wersja wygląda świetnie. Bardzo dziękuję za zaangażowanie, które pomogło nam ulepszyć transakcje. To jest dobra robota, najbardziej przydatna w tym mierniku jest wyczucie czasu dla wiadomości o High Impact. Dzięki temu, że jesteś po prostu fantastyczny, właśnie skończyłem obserwować miernik siły netto w sieci i myślę, że to jest po prostu zbyt dobre, aby być wolnym. Henry, dlaczego nie rozwijasz oprogramowania, które będzie wymieniało wiadomości w dowolny sposób. Myślę, że to możliwe, to będzie szlak na rynku, niezależnie od tego, jak to pójdzie. I będzie to sytuacja wygrana wygrana. Twoich klientów kupi Być może w przyszłości, ale jak dotąd nic nie zastąpi prawdziwego człowieka. Cześć, Henry, tyle pozostało mi w handlu technicznym, że nie rozumiem twoich wiadomości. Czasem mówisz, że kupuj o 5 i sprzedaj o -2, czy możesz wyjaśnić dalej, z korzyścią dla tych, którzy są nowicjuszami w handlu wiadomościami. Dzięki Henry. Z niecierpliwością czekam na próbę, aby powstrzymać mnie także od złych transakcji. Witaj, henry, ten licznik wagonów będzie dobrym i mocnym systemem, który pomoże mi w moich transakcjach. dzięki. Cześć Henry Bardzo dziękuję Drogi Henryku, dziękuję bardzo. Dziękuję bardzo za podzielenie się CSA V 3, to świetny wzmacniacz musi mieć narzędzie. Podążałem za twoim handlowym doradcą i muszę powiedzieć, że wyniki były imponujące, co najmniej, jednak masz pytanie odnośnie do 26 sierpnia 2017 r. Preliminarz PKB USA, dlaczego są używane 2 różne pary walutowe, tj. długo USDJPY, jeśli USD dodatni i długa EURUSD, jeśli USD będzie ujemny zamiast tylko długiego USDJPY lub krótkiego USDJPY w zależności od danych lub Długiego lub krótkiego EURUSD zamiast Wiele podziękowań Jane Jane: To pytanie wydaje mi się na moim drugim blogu. Ale szybką odpowiedzią jest to, że JPY ma potencjał do osłabienia w przypadku silnego popytu w USD, a EUR ma największy potencjał siły w przypadku słabości USD8230 sentyment opiera się na długoterminowych i krótkoterminowych podstawach. pls henry pobrałem starszą wersję csm. ale do tej pory nie wiem jak z niego korzystać. pls możesz wysłać mi wiadomość zawierającą instrukcje, jak z niego korzystać, gdzie jest link do pobrania CSM, nie mogę znaleźć go wow 8230 kiedy to opublikowałem i ekran odświeżony to było 8230 moc, które są chyba 8230 świetna obsługa HI Henry Liu, Wielkie dzięki za twoją dobrą pracę. Próbuję zainstalować program csm 3.0 i pojawia się ten błąd. 8221 Wymagany jest plik cabinet8217BC2150007804BA865C34DDB4766, który jest uszkodzony i nie można go użyć. Może to wskazywać na błąd pracy, błąd odczytu z dysku CD-ROM lub problem z tym pakietem. Uprzejmie proszę o radę i dziękuję Emmy Proszę ponownie pobrać plik, wygląda na to, że twoje połączenie internetowe nie jest stabilne, a pobrany plik jest uszkodzony. Henry, najlepiej, tanx za podzielenie się z nami wszystkimi informacjami, niech Bóg błogosławi, jeśli wykona wszystko, co wymieniłeś, to po prostu niesamowite, ale poczekaj i zobacz, to jest Prathesh z Indii, mam nadzieję, że będzie to rewolucja dla nowych handlarze tacy jak ja, wielkie dzięki Cześć Henry. to jest Amir z Malezji. Naprawdę chcę podziękować tak bardzo, ponieważ pomagasz mi w moim przyszłym życiu. Jesteś największym przedsiębiorcą, który pomaga każdemu handlowcowi. Dzięki za CSM v3 było tak wspaniale, że korzystałem z Waszych wiadomości rynkowych, a także informacje oferowane od was z wielkim sukcesem. Jestem początkującym, jak dobrze znam MT4. ale zawsze szukając więcej aktualizacji łatwiejsze informacje do handlu walutami Henry. Wielki rzecznik twojej usługi informacyjnej. Byłem z tobą jakiś czas. Wykonujesz naprawdę świetną robotę. Pobrałem licznik walutowy w wersji 3 zgodnie z instrukcjami instalacji. Pewnie, że pojawia się na moim pulpicie, ale nie pojawiają się informacje o poszczególnych walutach - ticker działa, ale nie ma informacji o współczynniku siły każdej waluty. Wszystko, co widzę, to niebieskie pole pod każdą walutą, która jest pusta, a sekcja aktualności jest ustawiona na stałe. Czego mi brakuje, zainstalowałem ponownie, potwierdziłem rejestrację, ale nadal nie działa. tak, wyślij mi e-mail z zrzutem ekranu i wersją systemu Windows, również jeśli używasz dowolnego programu antywirusowego lub zapory. Próbuję dojść do sedna tego. wyślij swój adres e-mail do henry w witrynie newsprofiteer dot com. Henry, właśnie pobrano CSM 3.0. Imponujące Użyłem starej wersji z MT4, ale musiałem się zatrzymać, gdy przestałem korzystać z platformy. Tworzenie wersji wolnostojącej jest dokładnie tym, na co miałem nadzieję. Wielkie dzięki (również za sygnały z handlu wiadomościami, które zrobiły mi wiele pestek). Cześć Henry, naprawdę lubisz swój CSM. Zastanawiasz się, czy warto dodać funkcję, która może narysować liczby na wykresie. Tak więc, gdy odczyt wynosi na przykład 5, możemy wiedzieć, że pochodzi on z czytania 2 lub z czytania 8. Innymi słowy, możemy powiedzieć, że jest coraz silniejszy lub mniejszy, względnie. Wielkie dzięki za udostępnienie CSM. Cześć Henry. Dziękuję za WSZYSTKIE twoją pomoc oferowaną w twoich wiadomościach e-mail, szczególnie CSM V.3 amp z powiązanymi informacjami instruktażowymi. Lubię je wszystkie. Z poważaniem, J. E. Walker. Ściągnąłem pierwszy licznik siły walut, który działa dobrze, ale po pobraniu wersji 3 nie działa. Liczby nie działają, ale wiadomości pod pracą. Mogę czytać wiadomości, ale nie widzę żadnych zmian w ogóle. Proszę pomóż. Czy możesz przesłać mi zrzut ekranu i powiedzieć mi, z jakiego Antivirus Firewall korzystasz, a także, jaka jest wersja twoich okien, wyślij je do henry w witrynie newsprofiteer dot com. Doceniam to. Czekam na przetestowanie nowego licznika. Używałem wersji 2, ale używałem tylu systemów, że musiałem przestać z niej korzystać. Mam nadzieję, że rozwiązałeś ten problem. dzięki za spędzanie czasu i pieniędzy na tym schludnym DARMOWYM narzędziu. Jak to się stało, że I8217m dostał informację, że pobieranie może zaszkodzić mojemu komputerowi. Ponieważ jest to plik wykonywalny. Każdy plik wykonywalny może być uznany za szkodliwy przez programy antywirusowe8230, musisz tylko zaufać źródłu. Oczywiście, możesz go przeskanować programem antywirusowym, dzięki czemu okaże się, że wszystko jest w porządku. Gdzie jest link do pobrania dla CSM 3.0 Nie pojawił się po prezentacji wideo. Reguła CFTC 4.41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYMULOWANE WYNIKI MAJĄ PEWNE OGRANICZENIA. WYOBRAŹ SIĘ DO RZECZYWISTEGO REJESTRACJI WYDAJNOŚCI, SYMULACJA WYNIKÓW NIE REPREZENTUJE RZECZYWISTEGO TRADINGU. RÓWNIEŻ OD OKRESU, W JAKI SPOSÓB TRADY NIE ZOSTAŁY ZOSTAŁY WYKONANE, REZULTATY MOGĄ MIEĆ PONIŻSZE KOMPENSOWANIE W ZAKRESIE WPŁYWU, JEŚLI JAKIEKOLWIEK, NA NIEKTÓRE CZYNNIKI RYNKOWE, TAKIE JAK BRAK PŁYNNOŚCI. NIE ZAPEWNIA ŻADNEGO OŚWIADCZENIA, ŻE WSZELKIE RACHUNKI BĘDĄ PRAWDOPODOBNIE OSIĄGNĄĆ ZYSK LUB STRAT PODOBNE PODCZAS TYCH OSÓB. Wszystkie wyniki przedstawione na tej stronie są hipotetycznymi, przetestowanymi wynikami. Nie składa się żadnych oświadczeń, że jakikolwiek rachunek będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych przedstawionych. W rzeczywistości często występują wyraźne różnice między hipotetycznymi wynikami osiągów a rzeczywistymi wynikami osiągniętymi później przez konkretny program handlowy. Hipotetyczny obrót nie wiąże się z ryzykiem finansowym, a żaden hipotetyczny zapis transakcji nie może w pełni uwzględniać wpływu ryzyka finansowego na faktyczny handel. Handel Forex na marży wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Przed podjęciem decyzji o wymianie walutowej należy starannie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Dotychczasowe wyniki nie wskazują na przyszłe wyniki, które mogą się różnić ze względu na niestabilność rynku. Istnieje możliwość, że możesz ponieść stratę części lub całości początkowej inwestycji i dlatego nie powinieneś inwestować pieniędzy, których nie możesz utracić. Powinieneś zdawać sobie sprawę z całego ryzyka związanego z obrotem walutami i zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości. Wszystkie informacje na tej stronie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i nie są przeznaczone do udzielania porad finansowych. Wszelkie oświadczenia dotyczące zysków lub dochodów, wyrażone lub domniemane, nie stanowią gwarancji. Twoje rzeczywiste obroty mogą skutkować stratami, ponieważ żaden system transakcyjny nie jest gwarantowany. Przyjmujesz pełną odpowiedzialność za swoje działania, transakcje, zyski lub straty i zgadzasz się, aby zespół ForexNewsTradingAcademy i autoryzowani dystrybutorzy tych informacji byli nieszkodliwi na wszelkie sposoby. Korzystanie z tej witryny oznacza akceptację naszej umowy użytkownika. Loga i znaki handlowe są własnością ich właścicieli. Prawa autorskie 2017 ForexNewsTradingAcademy. Wszelkie prawa zastrzeżone

No comments:

Post a Comment