Wednesday 13 December 2017

Gft forex konto demo


Forex, Indices Commodities FXCM Awards 1 W niektórych przypadkach konta klientów niektórych pośredników podlegają znacznikom. Konto demo: chociaż konta demo próbują replikować prawdziwe rynki, działają w symulowanym środowisku rynkowym. W związku z tym istnieją kluczowe różnice, które odróżniają je od rachunków rzeczywistych, w tym między innymi brak zależności od płynności rynku w czasie rzeczywistym, opóźnienie w ustalaniu cen oraz dostępność niektórych produktów, które nie mogą być przedmiotem obrotu na żywo. Możliwości operacyjne podczas wykonywania zleceń w środowisku demonstracyjnym mogą powodować nietypowe, przyspieszone transakcje, brak odrzuconych zleceń oraz brak poślizgu. Mogą istnieć sytuacje, w których wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego różnią się od wymogów na rachunkach bieżących, ponieważ aktualizacje rachunków demo mogą nie zawsze pokrywać się z rachunkami rzeczywistymi. Ostrzeżenie o ryzyku: Nasza usługa obejmuje produkty, które są przedmiotem obrotu na depozyt zabezpieczający i wiążą się z ryzykiem strat przekraczających Twoje zdeponowane środki. Produkty mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Upewnij się, że w pełni rozumiesz związane z tym ryzyko. Gftforex (GftUK) Recenzja Inne strony internetowe tej firmy to gfttuk i gftasia 2008-10-31 UWAGA: Po kilku komunikatach do GFT o zmianach poziomów zysków po zamknięciu transakcji otrzymaliśmy odpowiedź . Według GFT, jeśli zyski są w walucie innej niż waluta, w której denominowane jest twoje konto, ten poziom zysku zostanie skorygowany w dniu rozliczenia umowy. W normalnych warunkach rynkowych spowodowałoby to tylko nieznaczne korekty, ale w okresach skrajnej zmienności może to spowodować pewne niespodzianki (dobre lub złe) na saldzie konta kilka dni po zamknięciu transakcji. Upewnij się, że w pełni rozumiesz tę politykę i jej konsekwencje. Możesz być w stanie wykorzystać wielodniowy trend na swoją korzyść lub może mieć swoje zyski obcięte, jeśli cena pójdzie w przeciwnym kierunku. Początek: GFT Demo Konto oszustwa GFT Demo Konto Witam, jestem nowy w handlu Forex i mam właśnie otworzyliśmy konto demo z GFT. Zastanawiam się teraz, dlaczego właśnie wygrałem, zarobiłem 2K $ w ciągu ostatnich 48 godzin i zastanawiam się, czy konto demo GFT jest prawdziwe. A może po prostu miałam szczęście. Oto moja strategia. 1) Handluję tylko wtedy, gdy strading nie ma dużego ruchu, tj. Nie na początku sesji. 2) Sprzedawałem tylko główne pary walutowe (USDJPYCHFGBPAUD) i nigdy więcej niż 200 000 w danym momencie. 3) Natychmiast po wejściu do transakcji ustawiłem wyjście na 10 pipsów 4) Sprawdziłem wykresy 5 min, wykorzystałem podstawowe taśmy Bollingera, Dinapoli, Arron Forcast Oscilators. ale tak naprawdę tylko po to, aby dać mi wyobrażenie o tym, jak idzie ten trend. 5) Jeśli obrót był w kierunku przeciwnym. Po prostu pozwoliłem, żeby to się skończyło. mając nadzieję, że wróci. zasadniczo wierząc, że te pary nie były w stanie zniszczyć mojego kapitału i w bocznym ruchu, który w końcu powrócą. (Miałem tylko 200k maks. Otwartych pozycji w danym momencie, często kiedy zobaczyłem trend, w którym byłem w ciągu 1-5 minut, tutaj są moje inne pytania: A) Czy ta strategia naprawdę działa na dłuższą metę B) 10 pipsów. Wszystkie te wykresy i analizy techniczne naprawdę mają tak duże znaczenie. Z jednej strony doszliśmy do wniosku, że istnieje pewien trend. prawdopodobnie już jest za późno na skalpera. Wszelkie komentarze i poglądy byłyby doceniane. Data dołączenia Listopad 2008 Lokalizacja USA Stanowiska 81 Konta demo często różnią się od rachunków bieżących, rozkładówka może być różna, wykonanie jest zdecydowanie inne, a nie częściej niż różne. Byłbym ostrożny w handlu w godzinach, w których nie ma dużej płynności, ponieważ zazwyczaj nie ma żadnego prawdziwego kierunku, a jeśli zarabiasz wystarczająco dużo, aby zacząć handlować dużymi lotami, zaczniesz tracić zarówno pozycje, jak i wyjścia. Trader John Kiedy po raz pierwszy zacząłem handlować, demonstrowałem przez 6 miesięcy z GFT. Możesz być zaskoczony, że GFT prowadzi swoje konta demo na oddzielnym serwerze niż ich konta na żywo, jednak nie z powodów, które możesz sobie wyobrazić: Przede wszystkim spready i cytaty są dokładnie takie same na demo i na żywo. Realizacja zamówień i ładowanie wykresów jest w rzeczywistości znacznie gorsze na demo, ponieważ mają oni na rynku demo tak wiele osób. Serwer na żywo jest znacznie szybszy, jeśli chodzi o realizację zamówienia. Jeśli właśnie wygrałeś 2k w pierwszym tygodniu handlu z GFT, twój broker jest najmniejszym z twoich zmartwień, które ci gwarantuję. Oto, o co musisz się martwić: W mojej bardzo skromnej opinii, absolutnie najgorszą rzeczą, jaka może się przydarzyć nowemu handlowcowi, jest wejście i odnoszenie sukcesów od samego początku. Dlaczego pozwól mi zilustrować historię, John zaczyna interesować się handlem na rynku Forex nagle po potknięciu się o babypipy i czyta całą szkołę pipsologii dwa razy. Potem zaczyna handlować i odnosi sukcesy, zarabia więcej, niż zarabia na swojej codziennej pracy za tydzień, gdy zaczyna się pierwszy dzień. Myśli, że to łatwe, mogę zrobić to na rynku forex. Nieświadomie John doświadczył szczęścia, ale w przyszłym tygodniu będzie żył. Natychmiast wysadza całe konto w ciągu dwóch dni od otrzymania pierwszego wezwania do uzupełnienia depozytu. John rezygnuje z handlu forex i spędza resztę życia, opowiadając każdemu, kto wspomina rynki o tym, że jego gra hazardowa i że wszyscy brokerzy są skrzywdzeni. Zrób zdjęcie Mój post nie ma na celu zniechęcenia, ale ostrzec cię przed staniem się Johnem. MOŻESZ to zrobić. Będziesz musiał codziennie wyładowywać swój tyłek i nigdy się nie poddawać. Przygotuj się na demo przez 6 miesięcy do roku. Jeśli jesteś tutaj, by zdobyć bogactwa z dnia na dzień, twoje pieniądze będą lepiej wydane na kupowanie biletów na loterię lub w kasynie. Dodano: Istnieje wielu handlowców, którzy powiedzą ci, aby rozpocząć transmisję tak szybko, jak to możliwe. Nie jestem jednym z tych handlowców i nie zmienię mojej opinii na ten temat. Gdybym wcześniej handlował żywcem, byłbym martwy, ponieważ moja żona zabiłaby mnie za utratę wszystkich tych pieniędzy. Będziesz myślał, że masz to ustalone WIELU razy, a następnie musisz jeść pokorne ciasto. Ostatnio edytowane przez GBLilleyUSMC 12-04-2008 o 09:57. Powód: dodanie na dole Jeśli będziesz miał tylko 1K, będziesz martwy w krótkim czasie. Pozwól, że dodam swój spin na ten temat: Jeśli pomyślisz o swoim rachunku w dolarach (euro, funtach, itp.), Będziesz martwy w krótkim czasie. Jeśli myślisz o swoim koncie w ujęciu procentowym i ryzykujesz tylko niewielki procent swojego konta naraz, to albo zaczniesz przynosić zyski, albo potrwa to bardzo długo, zanim się zepsujesz. Sugeruję ryzykowanie nie więcej niż 2 konta na raz. 2 z 1 000 000 to 20 000,00 2 z 1000 to 20,00. Tak czy inaczej, wciąż wynosi dwa procent. Kwoty w dolarach powinny mieć niewiele wspólnego ze sposobem wymiany konta. Jedynym powodem, dla którego większość osób nie udaje się wejść na rynek Forex z 1k, jest to, że są nowicjuszami. Nie ma nic wspólnego z ich finansowym wsparciem. Możesz stracić 1 milion tak szybko, jak możesz stracić 1 tysiąc. Jedyną możliwą kwotą będzie to, że masz tak niewielką kwotę, że nie możesz wymienić zbyt wielu mikroporów na ryzyko 2 swojego konta. . po prostu coś do przemyślenia.

No comments:

Post a Comment